loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Friday 29 March 2024

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رادیاتور ایران

23 تیر 1400 | اخبار شرکت

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت رادیاتور ایران برای سال مالی منتهی به 99/12/30 در ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 1400/04/20 با حضور اکثریت صاحبان سهام برگزار شد.

با توجه به شرایط افزایش شیوع سویه‏های جدید ویروس کووید-19 و در راستای رعایت پروتکل‏های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس و در راستای حفظ سلامت سهامداران محترم، با دستور مدیریت محترم عامل شرکت رادیاتور ایران و هماهنگی با سازمان بورس و اوراق بهادار مجمع سالیانه این شرکت به صورت آنلاین برگزار شد.

با توجه به قوانین و ابلاغیه‏های سازمان بورس و اوراق بهادار این مجمع با حضور تعدادی محدودی از سهامداران حقوقی و حقیقی به همراه، آقایان مهندس فخیمی مدیرعامل محترم، مهندس آقایی رییس محترم هیات مدیره و هیات رییسه مجمع شامل جناب آقایان احدزاده به عنوان رییس مجمع، عبدالهی و امجدیان به عنوان ناظران اول و دوم و آقای بیاتی به عنوان دبیر مجمع و نماینده محترم سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده شرکت حسابرسی رهیافت و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم گزارشی از اقدامات و عملکرد هیات‏مدیره شرکت به همراه چالش‏های پیشِ‏رو و برنامه‏های آینده شرکت توسط آقای مهندس فخیمی مدیرعامل محترم شرکت رادیاتور ایران ارایه شد و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی توسط نماینده شرکت رهیافت و همکاران به سمع و نظر حضار و سهامداران محترم رسید. گزارش عملکرد و صورت‏های مالی نیز پس از پاسخگویی به سوالات توسط مدیران ارشد شرکت، به تصویب اکثریت سهامداران رسید.

در ادامه جلسه روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار و شرکت رهیافت و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس اصلی برای سال مالی 1400 با رای سهامداران محترم انتخاب شدند.

 در پایان این مجمع با توجه به حضور 61 درصدی سهامداران مراسم رای گیری و انتخاب اعضای هیات مدیره این شرکت نیز برگزار شد.