loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
Friday 19 April 2024

انتخاب شرکت رادیاتور ایران به عنوان واحد نمونه استاندارد استان تهران

2 آذر 1400 | اخبار شرکت

در فرایند انتخاب واحدهای نمونه استاندارد استان تهران، شرکت رادیاتور ایران موفق شد برای دومین سال پیاپی به عنوان یکی از واحدهای نمونه استاندارد استان تهران برگزیده شود و تندیس و لوح تقدیر را کسب  نماید.

به مناسبت روز جهانی استاندارد هر ساله واحدهای تولیدی نمونه استاندارد استان تهران برگزیده و معرفی می شوند. در همین راستا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران و اداره کل استاندارد استان تهران با همکاری انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران، طی مراسمی از واحدهای نمونه استاندارد تجلیل به عمل می آورند. با توجه به شرایط کرونایی این مراسم در تهران در روز یکشنبه 30 آبان ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد. این مراسم با حضور رییس استاندارد استان تهران، معاون اقتصادی استاندار تهران، دبیر کل اتاق بازرگانی تهران و جمع کثیری از تولیدکنندگان و صنعتگران برگزار شد و از واحدهای تولیدی نمونه استان تهران تجلیل به عمل آمد.

در سال جاری از میان واحدهایی که جهت کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استانی وارد رقابت شدند، شرکت رادیاتور ایران موفق شد برای دومین سال متوالی براساس شاخص‌های استاندارد به عنوان واحد نمونه استان تهران انتخاب شده و تندیس و تقدیرنامه واحد نمونه استاندارد استان تهران در سال 1400 را دریافت نماید و برگ زرین دیگری به افتخارات شرکت افزوده شود.