loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
Friday 19 April 2024

ساخت مبدل هوای آسک در شرکت رادیاتور ایران

28 خرداد 1401 | اخبار شرکت

ساخت مبدل هوا به هوای آسک به سفارش نیروگاه برق تهران توسط متخصصین شرکت رادیاتور ایران صورت گرفت.

شرکت رادیاتور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و طراحان مبدل‌های صنعتی در کشور، با توجه به پشتوانه نیروهای مختصص خود موفق شد با توجه شرایط آب و هوای کشور توربین های نیروگاه برق تهران را بهینه سازی، طراحی و ساخت نماید.

مبدل هوا به هوای آسک که وظیفه خنک کاری پره های توربین را بر عهده دارد با توجه به طراحی جدید دمای ورودی 380 درجه را به دمای خروجی 140 درجه کاهش داده و باعث بالا رفتن راندمان و کاهش  240 درجه ای دمای آب این توربین ها می شود.

لازم به ذکر است نمونه فعلی این مبدل در سال‏های گذشته توسط طراحان کشور آمریکایی طراحی و توسط یک شرکت بلژیکی تولید و وارد کشور می شد که شرکت رادیاتور ایران با توجه به نیاز نیروگاه های برق ایران و به دلیل شرایط تحریم های ظالمانه، با همت و تلاش متخصصین خود موفق به ساخت این مبدل شده تا تمام مراحل ساخت این مبدل در داخل این شرکت صورت پذیرد. محصول ساخته شده در شرکت رادیاتور ایران به دلیل طراحی مناسب و جدید خود موفق شده است راندمان تولید برق توربین های این نیروگاه را 30 تا 40 درصد افزایش داده و صرفه جویی ارزی را نیز برای کشور عزیزمان  به همراه داشته است.