loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday 28 March 2024

رکورد تولید در شرکت رادیاتور ایران شکسته شد

11 تیر 1401 | اخبار شرکت

شرکت رادیاتور ایران  در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بار دیگر با خودباوری و تکیه ‌بر توان داخلی، موفق  به ثبت رکورد جدید در تولید محصولات آلومینیومی شد.

شرکت رادیاتور ایران در خرداد ماه سال جاری هم جهت با اهداف مدیریت عامل محترم گروه خودروسازی سایپا موفق شد علیرغم تحریم های ظالمانه، با همت و تلاش تمامی کارکنان خود،  بالاترین میزان تولید رادیاتور را از بدو تاسیس این شرکت در محصولات آلومینیومی را  به ثبت برساند. تلاش و همت مثال‌زدنی و شبانه روزی تمامی کارکنان این شرکت با تکیه بر اندیشه‏های مقام معظم رهبری باعث شد تا موفقیت دیگری در عرصه تواید برای خانواده بزرگ رادیاتور ایران رقم زده شود.

ثبت رکورد ارزشمند 166 تن محصول رادیاتور آلومینیومی ، در راستای افزایش سهم بازار و ارتقای تولیدات داخلی این شرکت می باشد و این  پیام مهم را برای صنعت کشور و بویژه صنعت قطعه سازی به همراه دارد که با رفع محدودیت ها و اصلاح ساختارها و توجه ویژه به نیروی انسانی می توانیم افتخارات کم نظیری را در این صنعت، به ثبت برسانیم و با افزایش تولید با ایجاد فرصت های جدید شغلی برای جامعه جوان ایرانی در راه توسعه و آبادانی کشور گام بر می دارد.