loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Friday 29 March 2024

مراسم رونمایی از دستگاه خنک کننده قطعات الکترونیکی و فروشگاه اینترنتی ریکوپارت با حضور دکتر نجفیان در شرکت رادیاتور ایران برگزار شد

19 بهمن 1401 | اخبار شرکت

آیین رونمایی از دستگاه خنک کننده قطعات الکترونیکی و سامانه market place با نام ریکو پارت با حضور دکتر نجفیان عضو هیأت مدیره گروه سایپا ،دکتر حسین نژاد مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران و جمعی از مدیران ارشد در شرکت رادیاتور ایران برگزار شد.

در این مراسم پس از رونمایی از دو پروژه مذکور و بازدید از محصولات جدید تولید شده در سال جاری، دکتر حسین نژاد خلاصه ای از عملکرد شرکت را گزارش و بیان داشت: رادیاتور ایران در سال جاری با افزایش ظرفیت تولید،مدیریت منابع انسانی، افزایش بهره وری، تغییر مدل در فروش محصولات، کنترل هزینه ها و تمرکز بر افترمارکت توانست ضمن سودآوری بهتر، در بازار قطعه یدکی حدود 80 درصد و در شرکت های خودروساز حدود 60 درصد رشد فروش نسبت به سال گذشته داشته باشد.

ایشان همچنین در خصوص صادرات نیز افزود: یکی از اهداف رادیاتور ایران در سال آینده صادرات بیشتر به کشورهای هدف و کسب درآمد بیشتر است .

در ادامه دکتر نجفیان، عضو هیأت مدیره گروه خودروسازی سایپا در مراسم افتتاح سامانه فروش قطعات خودرو با عنوان” ریکو پارت” اظهار داشت: خودروسازی صنعتی پیچیده و جذاب است و باید به صورت مستمر با ایجاد تغییر و تحول در این مسیر به موفقیت رسید.

نجفیان تصریح کرد: برای ایجاد درآمد مناسب باید تولید ناب ایجاد شود که این امر در صنعت خودروسازی مستلزم داشتن سه حوزه قوی در زنجیره تامین، منابع انسانی و برنامه ریزی تولید است.

ایشان افزود: با توجه به قیمت گذاری دستوری که بر روی خودروهای داخلی وجود دارد، به منظور جلوگیری از زیان در این صنعت، چاره ای جز ورود به بازار خدمات پس از فروش نیست و بر همین اساس شرکت های گروه سایپا باید در حوزه فروش قطعه یدکی در بازار و ایجاد درآمد از سایر تولیدات غیر وابسته به گروه سایپا تلاش کنند.

گفتنی است در این مراسم سامانه بازار خدمات پس از فروش با برند “ریکوپارت” افتتاح شدکه در فاز اول فروش محصولات شرکت رادیاتور ایران در استان های تهران و البرز آغاز می شود و در فاز بعدی تمام شرکت های گروه سایپا می توانند محصولات تولیدی خود را از طریق این سایت به صورت اینترنتی معرفی و جهت فروش به سراسر ایران عرضه نمایند.

علاوه بر این از دستگاه خنک کننده قطعات الکترونیکی به روش غوطه وری که در این شرکت به صورت کاملا ابتکاری و خلاقانه طراحی و تولید شده بود رونمایی شد.

این دستگاه به منظور خنک کاری سرورهای بانک، اَبَر رایانه ها و … که حرارت بالایی تولید می‌کنند به کار می رود و تمامی مراحل طراحی حرارتی، طراحی مکانیکال، ساخت و آزمون این دستگاه در شرکت رادیاتور ایران و با دانش مهندسان این شرکت انجام شده است.

شرکت رادیاتور ایران قادر است برای هر مدل از قطعات الکترونیکی با هر تعداد و هر اندازه ای، طراحی‌های لازم را انجام دهد و این سیستم نیز با یک چهارم قیمت مشابه خارجی تولید شده و قابلیت بهره برداری دارد.