loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
Friday 19 April 2024

کسب رتبه نخست صادرات گروه خودروسازی سایپا توسط رادیاتور ایران

29 فروردین 1402 | اخبار شرکت

شرکت رادیاتور ایران موفق شد با صادرات 1،251،016 دلار مقام اول صادرات را در بین شرکت های گروه خودروسازی سایپا کسب  نماید.

براساس گزارش ارائه شده توسط معاونت مهندسی سازمان و سیستم های گروه خودروسازی سایپا، شرکت رادیاتور ایران موفق شد با صادرات انواع رادیاتورهای آلومینیومی و مس – برنجی، از قبیل گازال، لادا، آواز، ولگا اکسپندی و …، انواع شبکه رادیاتورهای آلومینیومی و مس-برنجی و همچنین انواع اینترکولرها به بازار های اروپا، کشورهای حوزه cis، آفریقا، عراق، ترکیه و … به ارزش 1،251،016 دلار و رشد سود 25 درصدی نسبت به سال 1400 رتبه نخست صادرات در بین شرکت های گروه را کسب نماید.

این شرکت نظر به تغییر استراتژی صادرات گروه خودروسازی سایپا بر مبنای صادرات اقتصادی همراه با سود در سال جاری، توانست در سال 1401 و همسو با اهداف گروه خودروسازی سایپا و حمایت های مدیریت ارشد و همدلی، همراهی و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران این شرکت به این مهم دست یابد.

شرکت رادیاتور ایران با بیش از 30 سال سابقه در امر صادرات رادیاتور خودرو و مبدل های حرارتی امید دارد تا با اتکال به خداوند متعال و نیروهای متخصص خود و پتانسیل بالای این شرکت در عرصه تولید و همچنین تنوع بالای محصولات بتواند در سال آتی سهم بیشتری از بازارهای بین المللی را از آن خود نماید.