loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
Saturday 27 July 2024

حضور شرکت رادیاتور ایران در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

17 اردیبهشت 1403 | اخبار شرکت

ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ با نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی از تاریخ هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه با حضور شرکت های گروه خودروسازی سایپا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور رئیس جمهور محترم، وزیر صمت و سایر مسئولان و نماینده کشورهای مهمان با حضور ۸۰۰ برگزار گردید.

در این نمایشگاه شرکت رادیاتور ایران نیز به همراه شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا حضور پررنگ و فعال داشت و آخرین دستاوردها و توانمندی های مجموعه‌های خود را در معرض دید عموم قرار داد که در طی مدت برگزاری با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد.

در بازدید دکتر بابایی مدیر عامل شرکت رادیاتور ایران از این نمایشگاه ضمن اشاره به اهمیت صادرات به کشورهای حوزه CIS و عراق اعلام داشت:

امروزه نقش صادرات بيشتر از آن كه در ارز آوري براي كشور مهم باشد، در اشتغال، توليد و رشد اقتصادي حائز اهمیت می باشد. ایشان خاطر نشان کردند که شرکت رادیاتور ایران با بیش از دو دهه سابقه در امر صادرات به کشورهای مختلف، در نظر دارد با هدف افزایش صادرات در سال جدید استراتژی و برنامه های کارآمدی را در راستای رشد صادرات محصولات این شرکت اجرا نموده و امید است با تدوین و استفاده مناسب از این استراتژي‏ها با توجه به ویژگیهاي بازار رقابت دستیابی به این هدف صورت پذیرد.