loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
Saturday 27 July 2024

شرکت رادیاتور ایران برترین شرکت در حوزه صادرات قطعات و خدمات گروه خودرو‌سازی سایپا شد

18 اردیبهشت 1403 | اخبار شرکت

به گزارش واحد روابط عمومی، شرکت رادیاتور ایران در سال 1402 موفق شد 32 درصد از سهم مربوط به صادرات قطعات و خدمات گروه خودروسازی سایپا را به ارزش 954051 دلار را به خود اختصاص داده و رتبه نخست را در بین شرکت‌های گروه کسب کند.

شرکت رادیاتور ایران با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از نیروی کار متخصص و کیفیت بالای محصولات تولیدی خود در مجموع، صادرات انواع محصولات مس و برنجی و آلومینیومی این شرکت را در بازارهای کشورهایی همچون عراق و روسیه، آذربایجان ، اکراین، اسپانیا، ترکیه و … افزایش داده و موفق شود مقام نخست صادرات در بین شرکت های گروه خودروسازی سایپا را به خود اختصاص دهد.

در همین راستا دکتر بابایی مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران طی پیامی ضمن تبریک این موفقیت با ابراز خرسندی از  تلاش ها و همت مثال‌زدنی و شبانه روزی تمامی کارکنان این شرکت که باعث شد تا موفقیت دیگری در عرصه صادرات محصولات برای خانواده بزرگ رادیاتور ایران رقم زده شود، تقدیر و قدردانی نمود و افزود افزایش تولید ملی، ارتقای توان رقابتی و صادرات، نقش مهمی را در توسعه اقتصادی کشور دارند.

ایشان در ادامه رادیاتور ایران را یکی از شرکت های با سابقه در امر صادرات برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش های شبانه روزی تمامی کارکنان، این موفقیت ها تداوم داشته باشد و در سال جدید در راستای استراتژی و برنامه از پیش تعیین شده بتواند با  افزایش تولیدات خود با توجه به ویژگی هاي بازار رقابت، گام های بزرگی در صادرات به کشورهای هدف مانند حوزه CIS، عراق و …. بردارد.