loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳
Wednesday 16 October 2024

بازدید خانواده های کارکنان از شرکت رادیاتور ایران

31 شهریور 1403 | اخبار شرکت

با هدف تکریم پرسنل محترم و همچنین آشنایی خانواده های ایشان با نحوه فعالیت همکاران در شرکت رادیاتور ایران برای دومین سال متوالی، خانواده های کارکنان این شرکت از کلیه خطوط تولید و دیگر نقاط این شرکت بازدید بعمل آوردند.

با موافقت و حمایت های همه‌جانبه دکتر علی بابایی مدیرعامل محترم شرکت رادیاتور ایران در راستای آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها با شرایط کار و فعالیت همسران خود در خطوط تولید، خانواده کارکنان از سالن های تولیدی این شرکت بازدید و از نزدیک با فرایند تولید رادیاتورهای خودرو آشنا شدند.

در اين بازديد که به مدت دو روز و با همت واحدهای روابط عمومی و منابع انسانی این شرکت انجام ‌شد، خانواده‌ها پس از حضور در سالن اجتماعات و مشاهده کلیپ معرفی شرکت، ضمن آشنایی کلی با روند تولید در این کارخانه و محل کار همسر یا پدر خود در واحدهای مختلف، با میزان مسئولیت پذیری و تلاش این عزیزان آشنا شدند. در ادامه این بازدید خانوادها با رعایت کلیه قوانین و شیوه نامه های ایمنی بازدیدی از سالن‌های تولید به عمل آوردند که ضمن بازدید از امکانات و ظرفیت‌های بالای شرکت و فرایند تولید محصولات رادیاتور ایران، از ارائه توضیحات متخصصان این شرکت بهره‌مند شدند.

در انتهای این بازدید دکتر بابایی طی نشستی با خانواده کارکنان ضمن خوش آمد گویی، هدف از انجام این بازدید را تکریم پرسنل و خانواده های آن ها و همچنین شناخت هر چه بیشتر خانواده ها با محیط کار دانست. ایشان در ادامه با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در خصوص دغدغه‏ها و مسائل خانواده پرسنل، خاطر نشان کرد که تمام تلاش گروه مدیریتی این شرکت در راستای حل مسائل و مشکلات کارکنان این شرکت است.

شایان ذکر است در پایان این بازدیدها و در فضایی صمیمانه، دکتر بابایی با ثبت عکس های یادگاری و اهدای هدایا به رسم یادبود از این خانواده ها تقدیر و تشکر نمود.