loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳
Wednesday 16 October 2024

برگزاری کلاس آموزشی مدیریت در شرایط اضطراری در شرکت رادیاتور ایران

7 مهر 1403 | اخبار شرکت

به منظور حفظ آمادگی گروه امداد و نجات شرکت رادیاتور ایران در مواجهه با شرایط اضطراری و حوادث مربوط به خطرات محیط کار، مقابله با آتش سوزی های احتمالی و همچنین افزایش آگاهی‏ و مهارت‏های این افراد، یک دوره کلاس آموزشی به همراه مانور اطفاء‏حریق در این شرکت برگزار شد.

با توجه به اهمیت مسائل ایمنی و لزوم آشنایی پرسنل امداد و نجات شرکت رادیاتور ایران با اصول مقابله با شرایط اضطراری در محیط های صنعتی و همچنین به منظور هماهنگی و توانمند سازی نیرو‌های عملیاتی این شرکت و ارتقای سطح دانش امدادی، جهت مقابله با حریق و روش های مقابله با آن، یک دوره کلاس آموزشی در این شرکت برگزار شد. در این دوره آموزشی که با حضور آقای حسین آقائی به عنوان مدرس و کارشناس آتش نشانی ایستگاه آتش نشانی شرکت سایپا برگزار شد؛ ایشان در ابتدای کلاس توضیحاتی در خصوص آشنایی با ماموریت های سازمان آتش نشانی، آشنایی با انواع خطرات موجود در محیط های صنعتی، خطرات آتش و انواع خاموش کننده‏ ها ارایه نمودند و در ادامه اطلاعات در خصوص انواع کپسول های اطفاء حریق و نحوه استفاده صحیح از این کپسول‏ ها به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

در پایان کلاس تئوری، موارد آموزش داده شده به صورت عملیاتی در محوطه ی فضای باز شرکت برای حاضرین به نمایش گذاشته شد و تعدادی از اعضای تیم امداد و نجات نیز به صورت عملی در مانور اطفای حریق طراحی شده شرکت کردند.

هدف از برگزاری این کلاس آموزشی افزایش سطح اطلاعات عمومی، حفظ آمادگی در مواجهه با حوادث مربوط به آتش سوزی و همچنین افزایش آگاهی ها و مهارتهای عمومی پرسنل این شرکت با کلیات مفاهیم ایمنی و آتش نشانی و فراگیری راهکارهای جلوگیری از توسعه حریق و کنترل آن در محیط کار عنوان شد.