loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Friday 29 March 2024

طراحی و ساخت مبدل حرارتی برای ژنراتور ANSALDO در شرکت رادیاتور ایران

11 مهر 1400 | اخبار شرکت

طراحی و ساخت کولر خنک‏ کننده هوای ژنراتور ANSALDO به سفارش گروه مپنا توسط متخصصین شرکت رادیاتور ایران صورت گرفت.

شرکت رادیاتور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و طراحان مبدل‌های صنعتی در کشور می‏باشد. این شرکت به پشتوانه نیروهای مختصص خود، همواره در طراحی و ساخت انواع مبدل‏های حرارتی برای صنایع برق، نفت، گاز، پتروشیمی و …. پیشرو بوده و در همین راستا، اقدام به طراحی و ساخت کولر خنک‏ کننده هوای ژنراتور به سفارش گروه مپنا نموده است.

این مبدل حرارتی در ژنراتور وظیفه خنک‏ کاری هوای استاتور و کاهش دما از 85 درجه به 40 درجه سانتیگراد را بر عهده دارد.که در طراحی جدید این شرکت موجب افزایش راندمان ژنراتور تا 45 درصد و افزایش خروجی برق ژنراتور به میزان 80 کیلو وات در هر ساعت شده است. (از 572 کیلووات ساعت به 652 کیلوات ساعت)

لازم به ذکر است گروه مپنا در سال‏های گذشته این محصول را از کشور ایتالیا خریداری و وارد می‏ نمود که با همت و تلاش متخصصین شرکت رادیاتور ایران داخلی سازی شده و تمام مراحل طراحی و ساخت این مبدل در داخل این شرکت صورت گرفته و تعداد 32 دستگاه تحویل شرکت مپنا شده است، این طرح علاوه بر صرفه جویی ارزی موجب بی اثر شدن تحریم‏های ظالمانه علیه کشور عزیزمان نیز شده است.

در حال حاضر شرکت رادیاتور ایران به عنوان یکی از برترین شرکت‏های طراح و سازنده انواع مبدل حرارتی در لیست تامین کنندگان گروه مپنا قرار گرفته است.