loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday 28 March 2024

رادیاتور گرمسیری پراید چیست و چه مزیتی دارد؟

19 مهر 1400 | بلاگ

سیستم خنک کاری خودرو

رادیاتور ایران پشتیبان سلامت موتور خودرو شما

رادیاتور گرمسیری پراید را می‌توان از نوع منعطف و سازگار با آب‌وهوای گرم نام برد. برای حفظ حداکثر استقامت رادیاتور در آب وهوای سخت گرمسیری باید هم از آلومینیوم درجه 1برای تبادل حرارت استفاده شود هم با ایجاد کانال‌های بیشتر آب به نسبت رادیاتورهای‌ معمولی باعث جریان بیشتر در سیستم شوند. بر این اساس رادیاتور ایران با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اقدام به طراحی و ساخت این نوع از رادیاتورها با عملکرد بهینه و بادوام نموده است.

در این مقاله به 3 سؤال پرتکرار شما پاسخ می‌دهیم:

  • تفاوت رادیاتور گرمسیری با معمولی در چیست؟
  • برای خرید رادیاتور گرمسیری پراید چه ملاک‌هایی را باید در نظر داشته باشیم؟
  • چرا برای خرید رادیاتور بهتر است از رادیاتور ایران استفاده کنیم؟

اهمیت رادیاتور با کارکرد مناسب در شرایط آب‌وهوایی سخت در مناطق گرمسیری بسیار زیاد است. به‌طوری‌که در بازار رادیاتورهایی به نام رادیاتور گرمسیری پراید به چشم می‌خورد و تفاوت‌هایی با رادیاتور معمولی دارند.

 

تفاوت رادیاتور گرمسیری با معمولی در چیست؟

 

تفاوت چشمگیر را با رادیاتور گرمسیری پراید تجربه کنید

امروزه برای تولید رادیاتور خودرو از آلومینیوم استفاده می‌شود زیرا هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ سبک بودن بسیار مناسب‌تر از رادیاتورهای مسی-برنجی هستند. ما با دو نوع از شبکه رادیاتورهای آلومینیومی به نام‌های پره کروگیت بریزینگ و پره تخت اکسپندی مواجه هستیم. در رادیاتورهای کروگیتی که رادیاتور گرمسیری پراید از این مدل است که با دارا بودن پره‌های آلومینیومی لوور دار در سایزهای متنوع و با استفاده از یکسری غلتک ‌های مخصوص تولید می‌شوند که این پره‌ها باعث افزایش راندمان حرارتی در رادیاتور بوده و آب رادیاتور سریع‌تر خنک می‌شود. همچنین لوله‌های این نوع از رادیاتور به دلیل این‌که دارای مقطع بیضی شکل و دارای ابعاد متنوعی هستند با استفاده از نوار آلومینیومی کلد دار ساخته می‌شوند.
در حالی که پره‌های رادیاتورهای اکسپندی توسط ابزاری متفاوت تولید و دارای لوله‌هایی با مقطع گرد هستند که از این رادیاتورها بیشتر در شرایط آب و هوایی معتدل و سرد استفاده می‌کنند.
رادیاتور گرمسیری پراید با توجه به شرایط اقلیمی ایران توسط شرکت رادیاتور ایران طراحی و ساخته شده است. این نوع رادیاتور به نسبت رادیاتور معمولی که 34 لوله دارد ، دارای 88 عدد لوله خنک‌کننده در دو ردیف است. تعداد بیشتر لوله‌های خنک‌کننده و پره‌های عریض تر رادیاتور باعث می‌شود به نسبت رادیاتورهای معمولی ظرفیت تبادل حرارتی به میزان 25% بیشتر شود که تاثیر چشمگیری در کاهش استهلاک فن و موتور رادیاتور می‌گذارد که در نتیجه افزایش طول عمر موتور خودرو را در پی دارد.

 

محصول مشخصات
کد محصول در رادیاتور ایران 157107
ابعاد شبکه 38 * 383 *320
OEM Code Kk139-15-200/ Kk150-15-200/ Kk331-15-200
جنس شبکه آلومینیوم
تعداد ردیف لوله و نوع پره دو ردیف و کروگیت

 

برای خرید رادیاتور گرمسیری پراید چه ملاک‌هایی را باید در نظر داشته باشیم؟

رادیاتور پرایدخرید رادیاتور خودرو از برند معتبر باعث اطمینان خاطر مصرف‌کنندگان می‌شود

تبعات خرید از برندهای نامعتبر برای شما بسیار گران تمام می‌شود به‌نحوی‌که بهترین تصمیم برای انتخاب رادیاتور گرمسیری پراید، خرید از برندهای معتبر است.
شرکت رادیاتورایران برای تولید لوله های شبکه رادیاتورهای تولیدی خود از فناوری جوشکاری با فرکانس بالا و از پیشرفته ترین دستگاههای بهره می برد. از آن‌جایی که این رادیاتورها در بین مصرف‌کنندگان امتحان خود را پس داده‌اند و در طی زمان مشکلات آن‌ها کاملاً برطرف شده، این موضوع باعث می‌شود خریدار متحمل ضرر در آینده نشود. اگر از برندهای نامعتبر رادیاتور خریداری کنید قطعاً می‌دانید کمترین آسیبی که خودروی خریداران را تهدید می‌کند، سوختن و آسیب به واشر سر سیلندر است. اغلب برندهای صاحب‌نام و معروف به‌هیچ‌عنوان کیفیت محصولات خودشان را کاهش نمی‌دهند بلکه در جهت بهینه‌تر و کارا بودن محصول قدم برمی‌دارند. پس این برندها به همین دلیل از جنس و عملکرد محصول مطمئن هستند که می‌توانند ضمانت بدهند و تا مدت‌زمان معینی رادیاتور گرمسیری پراید را گارانتی کنند.
باتوجه ‌به آسیب‌هایی که رادیاتور برندهای نامعتبر به خودرو وارد می‌کند، بهترین اقدام این است که برای خرید رادیاتور خودرو از برند محبوب و باکیفیت رادیاتور ایران که از محصولاتش اطمینان دارید تهیه کنید. رادیاتور ایران از برندهای قدیمی کشور در عرصه تولید رادیاتور انواع خودرو است که با توجه به سابقه طولانی با تولید محصولاتی متناسب با شرایط اقلیمی ایران محصولاتش را در نمایندگی‌های مجاز و با ضمانت کالا ارائه می‌دهد و پشتیبانی می‌کند‌. این شرکت با در نظر گرفتن نیاز مشتری اقدام به تولید محصولاتی می‌کند که علاوه بر عملکرد مناسب، از فناوری روز دنیا هم بهره‌مند باشد تا هزینه‌های مشتریان را کاهش داده و رضایت حداکثری آن‌ها را جلب کند. تیم رادیاتور ایران همواره در جهت نوآوری در محصول، تلاش می‌کند تا با بهترین متریال و تکنولوژی روز دنیا تلفیقی از یک محصول حرفه‌ای را خلق کند که هم دارای اعتبار و امنیت باشد و هم هوشمندی این برند را در بازار نشان دهد.
اگر در حال حاضر قصد دارید به جمع خانواده نمایندگان فروش رادیاتور ایران بپیوندید بدون شک با معتبرترین برند رادیاتور ایران به سمت فردایی روشن هم مسیر می‌شوید. شما به عنوان نماینده فروش بدون هیچ‌نگرانی و دغدغه‌ای از بابت کیفیت و رضایت مشتری اقدام به فروش محصولات متنوع رادیاتور ایران می‌کنید. در وب‌سایت رادیاتور ایران اطلاعات مختلفی درباره نحوه همکاری و همچنین اطلاعات فنی همه محصولات موجود است. امکان ثبت سفارش اینترنتی از طریق وب سایت رادیاتور ایران ، سهولت تامین و خرید رادیاتورهای مورد نظر نمایندگان رو دو چندان کرده است.

چرا برای خرید رادیاتور بهتر است رادیاتور ایران را انتخاب کنیم؟

رادیاتور گرمسیری رادیاتور ایران را فقط از مراکز مجاز تهیه کنید

Open filters

نتایج

 

 

 

باتوجه ‌به دانستن اهمیت تولید قطعات و لوازم‌یدکی باکیفیت بالا، متأسفانه در بازارهای کشور شاهد تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت پایین هستیم. کسانی که بدون توجه به تبعات تصمیم و عمل خودشان اقدام به خرید رادیاتور بی کیفیت از بازار می‌کنند در واقع نه‌تنها سودی عاید خریداران این نوع محصولات نمی‌شود بلکه در آینده شاهد ضررهای مالی بسیار زیادی خواهند بود. زیرا کیفیت قطعات مخصوصاً کیفیت رادیاتور گرمسیری پراید تأثیر چشمگیری بر کارکرد و عمر مفید خودرو می‌گذارد.
حتماً در خرید رادیاتورهای خودرو از طریق پرس و جو با افراد متخصص، جستجو در سایت‌های برندهای معتبر و مشاوره گرفتن از آن‌ها اطلاعات مفیدی به دست آورید و فراموش نکنید برای جلوگیری از خرید رادیاتور بی‌کیفیت حتماً از مراکز فروش معتبر ( نمایندگان رسمی رادیاتور ایران) اقدام به خرید کنید.
از رادیاتور گرمسیری پراید هم در مناطق گرم و هم در باقی مناطقی که آب‌وهوای مختلفی دارند استفاده می‌شود. همچنین حتماً از برندهای معروفی که از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات بهره می‌برند و گارانتی محصول دارند استفاده کنید تا از بابت میزان کیفیت رادیاتور خیالتان راحت شود. در ضمن خرید از برند رادیاتور ایران به دلیل کیفیت بالای محصولات یکی از بهترین گزینه‌های خرید رادیاتور برای خودروی شماست.