loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Friday 29 March 2024

جشن شصتمین سالگرد تاسیس شرکت رادیاتور ایران برگزار شد

25 آبان 1401 | اخبار شرکت

مراسم گرامیداشت شصتمین سالگرد تأسیس شرکت رادیاتور ایران، با حضور مهندس تیموری مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا، دکتر حسین نژاد مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران به همراه اعضاء هیات مدیره، مدیران و کارمندان این مجموعه در محل شرکت، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس تیموری ضمن تبریک شصتمین سالروز تاسیس شرکت رادیاتور ایران، این شرکت را یکی از مهمترین شرکت های گروه خودروسازی سایپا معرفی و از عملکرد مناسب و کیفیت محصولات این شرکت قدردانی نمود، ایشان در ادامه با اشاره به شعار” در سفر باید شناخت “عنوان نمودند که اوج کیفیت را می توان در این شعار دید و افزودند این شعار ارتباط مستقیم با عملکرد رادیاتور دارد و با طرح مسابقه‏ای از حاضرین خواست که این شعار را از نظر فنی تعریف نمایند.

در ادامه این مراسم از مدیران و پیشکسوتان شرکت رادیاتور ایران تقدیر و قدردانی شد و در بخش بعدی دکتر حسین‏نژاد طی سخنرانی خود ضمن تبریک این روز به همه همکاران، از زحمات کلیه اعضای خانواده بزرگ رادیاتور ایران تقدیر و تشکر نموده و بیان داشتند همراهی و حضور موثر تک تک همکاران در طی سال ها فعالیت خود باعث پیشرفت این شرکت بوده است.

در ادامه نیز از کارکنان برگزیده واحدهای مختلف شرکت تقدیر و قدردانی شد و مراسم با برنامه های شاد و برگزاری مسابقات خاتمه یافت.