loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
Friday 19 April 2024

امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت رادیاتور ایران و سازمان فنی و حرفه ای

13 بهمن 1401 | اخبار شرکت

با حضور معاون سازمان فنی و حرفه ای کشور، تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت رادیاتور ایران و سازمان فنی و حرفه ای کشور منعقد شد.

این تفاهم نامه با حضور دکتر شهریوری معاون و دکتر احمدی مدیرکل پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه ای کشور و دکتر حسین نژاد مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت رادیاتور ایران با هدف گسترش دانش فنی، تربیت منابع انسانی و نیروی ماهر و متخصص و اجرای سیاست های دولت در حوزه توسعه اشتغال پایدار و ضروت ارتقای فرهنگ کارآفرینی و اشتغال منعقد شد.

در این جلسه دکتر شهریوری با تأکید بر اهمیت ارائه آموزش علمی و عملی اظهار داشت: بخش مهمی از خدمات در آینده باید از رهگذر فعالیت‌های دانش‌بنیان عبور کند تا شاخص مهارت در کنار فعالیت‌های علمی و دانشگاهی نهادینه شود. پیشبرد تحصیلات همزمان با مهارت آموزی، منشاء اشتغال زایی برای کشور خواهد بود.

ایشان در ادامه افزود: این تفاهم‌نامه با هدف توانمندسازی کارکنان و رادیاتورسازان کشور در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه‌ای، فراهم‌سازی بسترهای اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین به منظور انجام مأموریت‌ها و تکالیف سازمانی منعقد شده است.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح های مختلف ملی در این سازمان گفت: این سازمان آمادگی کامل خود را جهت برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای برای رادیاتور سازان سراسر کشور با همکاری شرکت رادیاتور ایران اعلام نمود.

در ادامه این مراسم دکتر حسین نژاد با اشاره به سیاست های شرکت رادیاتور ایران مبنی بر اولویت قرار دادن  مهارت آموزی کارکنان، این تفاهم‌نامه را گامی موثر در توانمندسازی و افزایش مهارت نیروی انسانی شاغل در این شرکت، نمایندگان و رادیاتورسازان دانست.

ایشان ایجاد و راه اندازی مراکز کارآموزی ، برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز رادیاتورسازان، توسعه آموزش در محیط کار واقعی و تأمین نیروی انسانی مهارت آموختگان سازمان را از دیگر هدف های این شرکت دانسته و از برگزاری دوره های آموزشی فنی برای رادیاتورسازان و برگزاری مسابقات مهارتی در آینده نزدیک خبر داد.