loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Wednesday 8 May 2024

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع فوق العاده شرکت رادیاتور ایران

25 تیر 1402 | اخبار شرکت

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع فوق العاده صاحبان سهام شرکت رادیاتور ایران برای سال مالی منتهی به 29/12/1401 روز پنجشنبه 22 تیرماه با حضور بیش از 60 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.

مجمع با حضور آقایان دکتر مهدی قاسمی زاویه به عنوان رییس مجمع، علیرضا بیاتی دبیر مجمع عبدالهی و امجدیان ناظران اول و دوم، دکتر کسری غفوری سرپرست و اعضای هیات مدیره محترم شرکت رادیاتور ایران، حسابرس و نماینده بورس با حضور حدوداً بیش از  60 درصد از سهامداران این شرکت با دستور جلسه استماع گزارش هیئت مدیره،حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به 19/12/1401، بررسی و تصویب صورت های مالی برای سال مالی منتهی به 29/12/1401، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانوني براي سال مالی 1402 و ….. برگزار گردید.

این مجمع که به صورت آنلاین نیز توسط سهامداران محترم قابل بازدید بود در ابتدای مجمع عمومی عادی گزارشی از عملکرد هیات مدیره، اقدامات و دستاوردها شرکت در سال 1401 به همراه چالش‏های پیشِ‏رو و برنامه‏های آینده شرکت توسط آقای دکتر غفوری مدیرعامل محترم شرکت رایاتور ایرن ارایه شد و در ادامه گزارش حسابرس و بازرس قانونی توسط نماینده شرکت رهیافت و همکاران به سمع و نظر حضار و سهامداران محترم رسید و گزارش عملکرد و صورت‏های مالی این شرکت پس از پاسخگویی به سوالات سهامداران محترم توسط مدیران ارشد شرکت، به تصویب اکثریت سهامداران رسید.

در ادامه جلسه روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار و شرکت داریا روش به عنوان حسابرس و بازرس اصلی برای سال مالی 1402 با رای سهامداران محترم انتخاب شدند و همچنین مقرر گردید 10 درصد از سود خالص سالیانه به سهامداران پرداخت شود.

در ادامه مجمع عمومی فوق العاده در راستای اجرای ماده 99 اصلاحیه قانون تجارت با دستورجلسه تغییر در مفاد اساسنامه شرکت جهت انطباق با اساسنامه نمونه بورس اوراق بهادار و سایر مواردیکه در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده بود برگزار شد.