loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Wednesday 8 May 2024

بازدید خانواده های کارکنان از شرکت رادیاتور ایران

19 شهریور 1402 | اخبار شرکت

با هدف تکریم پرسنل محترم و همچنین آشنایی خانواده های ایشان با نحوه فعالیت همکاران گرامی برای نخستین بار، خانواده های کارکنان شرکت رادیاتور ایران، از کلیه خطوط تولید و دیگر نقاط این شرکت بازدید بعمل آوردند.

با موافقت و حمایت های همه‌جانبه دکتر کسری غفوری مدیرعامل محترم شرکت رادیاتور ایران در راستای آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها با شرایط کار و فعالیت همسران خود در خطوط تولید، نخستین گروه از خانواده کارکنان از سالن های تولیدی این شرکت بازدید و از نزدیک با فرایند تولید رادیاتورهای خودرو آشنا شدند.

در اين بازديد يك‌روزه كه به همت مدیریت ارتباطات این شرکت انجام ‌شد، خانواده‌ها پس از حضور در سالن اجتماعات و مشاهده کلیپ معرفی شرکت ضمن آشنایی کلی با روند تولید در این کارخانه ، و محل کار همسر یا پدر خود در واحدهای مختلف آشنا و با میزان مسئولیت پذیری و تلاش این عزیزان آشنا شدند. در ادامه خانوادها با رعایت کلیه قوانین و شیوه نامه های ایمنی بازدیدی از سالن‌های تولید به عمل آوردند که ضمن آشنایی با امکانات و ظرفیت‌های بالای شرکت و فرایند تولید محصولات رادیاتور ایران، از ارائه توضیحات متخصصان این شرکت بهره‌مند شدند.

در انتهای این بازدید دکتر غفوری طی نشستی با خانواده کارکنان ضمن خوش آمد گویی، هدف از انجام این گونه بازدیدها را تکریم پرسنل و خانواده های آن ها و همچنین شناخت هر چه بیشتر خانواده ها با محیط کار دانست. ایشان در ادامه طی جلسه پرسش و پاسخ در خصوص دغدغه‏ها و مسائل خانواده پرسنل، خاطر نشان کرد که تمام تلاش گروه مدیریتی این شرکت در راستای حل مسائل و مشکلات کارکنان این شرکت بوده و اطمینان خاطر داد که در آینده نزدیک امکانات رفاهی بیشتری در اختیار خانواده پرسنل قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است در پایان این بازدیدها و در فضایی صمیمانه، دکتر غفوری با ثبت عکس های یادگاری و اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از این خانواده ها تقدیر و تشکر نمود.