loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
Friday 19 April 2024

انتخاب شرکت رادیاتور ایران به عنوان واحد نمونه استاندارد استان تهران

17 خرداد 1399 | اخبار شرکت

در فرایند انتخاب واحدهای نمونه استاندارد استان تهران، شرکت رادیاتور ایران موفق شد به عنوان یکی از واحدهای نمونه استاندارد استان تهران برگزیده شود و تندیس و لوح تقدیر این مراسم را دریافت نماید.

به مناسبت روز جهانی استاندارد مراسم آیینی با عنوان بزرگداشت روز ملی استاندارد به صورت سالانه برگزار می‌شود و از واحدهای نمونه در سطح ملی تقدیر به عمل می‌آید. در همین راستا از برگزیدگان توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و اداره کل استاندارد استان تهران با همکاری انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران، طی مراسمی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت محدود در روز 19 آبان ماه سال جاری در اداره کل استاندارد استان تهران برگزار شد از مدیران واحدهای تولیدی نمونه استان تهران، با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران تجلیل به عمل آمد.

در سال جاری از بین ۹۰ واحدی که وارد رقابت کسب این عنوان شدند، شرکت رادیاتور ایران موفق شد همراه با ۲2 واحد دیگر براساس شاخص‌های استاندارد به عنوان واحدهای نمونه استان تهران انتخاب شده تندیس و تقدیرنامه واحد نمونه استاندارد استان تهران در سال 1399 را دریافت نماید.

ضمناً این شرکت در سال 98 لوح تقدیر اهتمام در استاندارد سازی را کسب کرده بود که با تلاش جمعی تمام کارکنان شرکت موفق به کسب تندیس سال 99 شد.