loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
Tuesday 7 May 2024

برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا در شرکت رادیاتور ایران

11 دی 1402 | اخبار شرکت

نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت‌های قطعه ساز گروه خودروسازی سایپا با هدف رفع مسائل و چالش‌های پیش روی کارکنان در حوزه منابع انسانی با حضور جناب آقای دکتر جبارزاده مدیر محترم توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا به میزبانی شرکت رادیاتور ایران برگزار گردید.

در این جلسه که با هدف ابلاغ سیاست های حوزه منابع انسانی گروه و همچنین شناسایی انتظارات و دیدگاه ها و رفع چالشها و مسائل این حوزه تشکیل شد جناب آقای دکتر جبارزاده ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به حاضرین در جلسه از همکاری فی مابین در خصوص تدوین سند راهبردی منابع انسانی گروه توضیحاتی ارائه نموده و اظهار داشتند این سند پس از تایید و تصویب مدیر عامل محترم گروه به شرکت ها ابلاغ خواهد شد.

همچنین در ادامه در خصوص شناسایی، آسیب شناسی و رفع چالش ها و مسائل شرکت‏های گروه در حوزه منابع انسانی از تشکیل سه کمیته با عناوین 1- منابع انسانی 2- کمیته نظارت و پایش 3- کمیته توسعه و توانمندسازی منابع انسانی خبر دادند که این کمیته ها  با همکاری مدیران منابع انسانی گروه تشکیل خواهد شد.

در ادامه این جلسه حاضرین نظرات و چالش های شرکت هایمربوطه را در حوزه های مختلف منابع انسانی مطرح نمودند که بر همین اساس توافقاتی انجام پذیرفت.