loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday 6 May 2024

بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن در شرکت رادیاتور ایران

23 دی 1402 | اخبار شرکت

در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) و پاسداشت روز زن و مقام مادر، مراسمی با حضور جناب آقای خبازی عضو هیات مدیره، جناب آقای رضوانی قائم مقام مدیرعامل در حوزه مهندسی محصول و جمعی از مدیران و بانوان شاغل در شرکت رادیاتور ایران برگزار شد.

در این مراسم جناب آقای دکتر خبازی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر اظهار کرد: شان و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) نشان از جایگاه والای زن در دین مبین اسلام دارد که باید این جایگاه بزرگ پاس داشته شود. ایشان در ادامه با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های بانوان در جهت اشتغال و پیشرفت بهره گرفت تصریح کرد: زنان در جامعه از لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش کلیدی و محوری دارند و رسالت مادری از نقش های حیاتی زن می باشد و این نقش، از مهم ترین نقش های اصولی و زیربنایی و تربیت انسان است.

در ادامه این مراسم جناب آقای مهندس رضوانی نیز با تبریک این روز موفقیت های بانوان ایرانی در عرصه های مختلف را نشان از مسئولیت پذیری و تلاش مضاعف آنان دانست و تصریح کرد: زنان نقش موثری در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند.

در پایان این مراسم به مناسبت این میلاد فرخنده و پاسداشت مقام مادر و روز زن با اهداء شاخه گل و هدیه از زحمات بانوان شاغل در شرکت رادیاتور ایران تقدیر شد.