loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday 6 May 2024

ثبت رکورد جدید در فروش قطعه یدکی توسط شرکت رادیاتور ایران

10 بهمن 1402 | اخبار شرکت

شرکت رادیاتور ایران برای دومین بار در سال جاری موفق به ثبت رکوردی بی سابقه در فروش محصولات خود شد

شرکت رادیاتور ایران در دی ماه سال جاری هم سو با اهداف گروه خودروسازی سایپا مبنی بر فعالیت گسترده ‏تر در بازار قطعات یدکی و در راستای تحقق اهداف این شرکت مبنی بر ارتقای سهم بازار لوازم یدکی علاوه بر ثبت رکورد شکنی‏ های پیاپی در تولید محصولات، موفق شد با همدلی و همراهی تمامی مدیران و کارگران متعهد این مجموعه، در فروش محصولات خود رکورد بی سابقه ای را به ثبت برساند.

این شرکت در سال جاری برای دومین بار به رکورد بی سابقه فروش بیش از 100 میلیارد تومان دست یافت که این رکورد در مهرماه مبلغ 100/8 میلیارد تومان و در دی ماه به مبلغ 105/2 میلیارد تومان ثبت گردید که این رکورد فروش در بازار لوازم یدکی این شرکت بی سابقه بوده است.

در همین راستا دکتر کسری غفوری مدیرعامل محترم شرکت رادیاتور ایران طی پیامی با ابراز خرسندی از این رکورد شکنی، از  تلاش ها و همت مثال‌زدنی و شبانه روزی تمامی کارکنان این شرکت که با سرلوحه قرار دادن  اندیشه‏ های مقام معظم رهبری، باعث شد تا موفقیت دیگری در عرصه فروش محصولات برای خانواده بزرگ رادیاتور ایران رقم زده شود، تقدیر و قدردانی نمود.

ایشان در ادامه ابراز امیدواری کرد که با تلاش های شبانه روزی تمامی کارکنان، این موفقیت ها تداوم داشته باشد و این شرکت با افزایش تولیدات خود بتواند گام بزرگی در تامین قطعات بازار لوازم یدکی کشور بر دارد.