loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday 29 April 2024

بهبود عملکرد شرکت رادیاتور ایران در دیماه سال 1402

18 بهمن 1402 | اخبار شرکت

شرکت رادیاتور ایران در راستای بهبود عملکرد و تحقق اهداف استراتژیک شرکت های گروه خودروسازی سایپا بر مبنای QCD موفق به کسب بالاترین امتیاز طی 10 ماه گذشته در سال 1402 شد.

شرکت رادیاتور ایران بر اساس نظام بودجه بندی نوین، همسو با اهداف کلان گروه سایپا در حوزه‌های کلیدی شامل افزایش تولید، افزایش کیفیت و پروژه‌های توسعه محصول و در راستای بهبود امتیاز در ارزیابی ماهانه عملکرد و تحقق اهداف استراتژیک شرکت های گروه خودروسازی سایپا با توجه به حمایت های جناب آقای دکتر غفوری مدیرعامل محترم و با همدلی و تلاش های تمامی مدیران و کارکنان متعهد این مجموعه موفق شد با توجه به پایش شاخص های کلیدی، پروژه های کلیدی و امتیاز عملکرد در نظام برنامه ریزی استراتژیک امتیاز 93 را کسب نماید.

شایان ذکر است این مهم علیرغم افزایش الزامات و حجم اطلاعات و گزارشات مورد درخواست در سال 1402 در کنار مشکلات نقدینگی و تامین مواد اولیه و تحریم های ظالمانه اتفاق افتاده است.

از اقدامات صورت گرفته توسط واحد کیفیت در راستای بهبود امتیاز عملکرد این شرکت در سال 1402 می توان به ثبت گام به گام پیشرفت پروژه ها به همراه تصاویر و حذف پروژهای انجام شده، تهیه و ارسال کارنامه و تخصیص امتیاز عملکرد برای شرکت تینا صنعت مبدل در بازه محدود تعیین شده، پاسخگویی و دفاع مستمر از مواضع شرکت در تماس های مکرر با واحد برنامه ریزی استراتژیک شرکت سایپا و پشتیبانی از فرایند های سازمان جهت حذف عوامل کسر امتیاز و گزارش دهی موثر اشاره نمود.

موارد فوق در کنار پیگیری مستمر وصول مطالبات شرکت، مدیریت نقدینگی و تامین مواد اولیه مورد نیاز توسط مدیریت ارشد سازمان و واحدهای ذیربط صورت پذیرفته است که تاثیر مستقیم بر شاخص‏های عملکرد تولید، فروش داخلی و صادرات داشته اند.