loader image
در حال بارگزاری...
+98-21-44922710 info@irradiator.com
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
Monday 29 April 2024

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت رادیاتور ایران

13 اسفند 1402 | اخبار شرکت

طی حكمی از سوی مهندس محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، دکتر علی بابایی به عنوان مدیرعامل جدید شركت رادیاتور ایران منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید شرکت رادیاتور ایران طی روز شنبه مورخ 1402/12/12 با حضور مهندس محمدی مدیر توسعه مدیریت و حوزه مدیرعامل، مهندس امیرحسین طیبی مدیر مطالعات راهبردی و رسانه گروه خودروسازی سایپا، اعضا هیئت مدیره و مدیران این شرکت در محل سالن جلسات حوزه مدیریت برگزار شد .
در این مراسم مهندس محمدی ضمن تقدیر و قدردانی از تمام تلاش ها و دستاوردهای مثبتی که دکتر کسری غفوری مدیرعامل سابق این شرکت در ماه های حضور خود در این شرکت به ارمغان آوردند، به نمایندگی از سوی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تشریح سوابق و تجربیات ارزنده دکتر بابایی، طی حکمی ایشان را به سمت مدیرعامل جدید شرکت رادیاتور ایران معرفی نمودند.

در ادامه این مراسم مهندس محمدی طی سخنانی با ابراز رضایت از عملکرد مثبت شرکت رادیاتور ایران در سال های گذشته این شرکت را یکی از بی حاشیه ترین و موفق ترین شرکت ها در بین شرکت های قطعه ساز گروه معرفی نموده و برای دکتر بابایی در هدایت سکان این شرکت آرزوی موفقیت نمودند.